zondag 26 juni 2011

Ook zo'n zin in de smaak van vroeger?

Nieuw van Venco, Dropglorie.

12 opmerkingen:

  1. Bruine beertjes van Venco, waar zijn die gebleven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bruine beertjes daar ben ik ook op zoek naar, maar nergens te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat jammer dat Venco deze niet meer maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja mijn vrouw en ik missen ik die smaak van bruine beertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar zijn de bruine beertjes gebleven? Die waren zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa,de bruine beertjes...zo'n kenmerkende smaak!Venco maakt elke keer weer nieuwe soorten, maar deze komt dus niet terug.Als ze daar bij Venco eens wisten hoeveel mensen hier eigenlijk wel op zitten te wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bruine beertjes trends op ze doen alles weg😥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb in 2003 contact gehad met Venco en meegedaan aan een test voor de bruine beertjes. Het was zo dat ze het recept kwijt waren en probeerden het opnieuw te maken. Echter wat ik kreeg leek totaal niet op de oude bruine beertjes. Ik denk dat er meerdere hebben gezegd dat het het niet was en ze het hebben opgegeven.
    Heel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik baal er echt van dat ze nergens meer te koop zijn...was echt mijn lievelingsdrop

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De bruine beertjes in de Venco Dropmix waren ge-wel-dig!! Doet me denk aan vroeger toen ik bij mijn oma op bezoek ging en deze altijd als eerste uit het pondspak viste. Wanneer de bruine beertjes eruit was was die dropmix geen bal meer aan 😂

    BeantwoordenVerwijderen