dinsdag 21 september 2010

Nieuw van Mentos: Get Fresh

5 opmerkingen:

  1. geachte lezer,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar de Mentos Getfresh bij ons in Asten zij ze nergens meer te koop.
    Zijn ze er nog wel?
    Laat even wat weten die drop smaak vind ik het lekkers.
    Mijn gegevens zijn.
    ferdinand van Schaijk
    1e Sintjozefstraat 113
    5721 GM Asten
    fer.marion@chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al lang op zoek naar de Mentos Getfresh RED FRUIT.en kan er nergens meer aan komen.
    Kan iemand mij misschien helpen,met waar ik die kan kopen .
    m.akkermans@telfort.nl
    Bij voorbaat dank groetje Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor mij is het zelfde we zien ze nergens meer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk dat ze de snoepjes niet meer maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook in België niet meer verkrijgbaar! �� Waren zoooooo lekker!! Met niets te vergelijken.. Soms snap je dat echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen