zondag 15 februari 2009

Droppanda's

De drop van het huismerk van de Wibra (de bekende textiel- discount) oogt enigszins inferieur in zijn roodgele zak met summiere tekst (geen aanprijzingen of calorieënvermelding). Helemáál omdat er een prijsverlagingssticker op zit (van €1,00 voor €0,69)...
De zak scheurt makkelijk open, handig voor 'grazen op straat' (en scholieren?!). De drop ruikt sterk naar anijs; da's niet verkeerd. Heel even lijkt het een hard dropje, maar de tanden zakken daarna al snel weg in mierzoet dropschuim met een anijs nasmaak. Tandenplakfactor: 7. Eigenlijk best een heel redelijk dropje; er is duidelijk aandacht besteed aan de smaak (met anijsaroma) en de schattige witte berenkop steekt grappig af tegen de grijze reliëfpoten. Jammer alleen dat het véél en véél te zoet is; iedereen boven de 15 heeft er na vier genoeg!
Eindoordeel: 6,5.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen