woensdag 13 oktober 2010

Dropkruisjes

Klene staat op de huishoudbeurs met drie zakjes suikervrije drop voor €2,50 en in het assortiment liggen daar ook zakjes 'menthol dropkruisjes'. Alleen dat meneertje met die zwarte hoed en die roodwit gestreepte das op de voorkant; waar kennen we die toch van?! Deze vraag wordt snel beantwoord wanneer een dropkruisje in de mond verdwijnt (tandenplakfactor: 8). Afgezien van de iets donkerbruinere transparante kleur en de reliëfopdruk van een kruisje (in plaats van een 'A') hebben we hier van doen met een Ademin! Smaak en consistentie zijn eender, maar dan suikervrij. En ook het meneertje op de verpakking blijkt een overloper...
Eindoordeel: 8,0.

2 opmerkingen:

  1. erg erg lekker, de oude en nieuwe Ademins. heb nog steeds plezier van je DROP blog en ja, denk bij elke nieuwe soort drop die ik tegenkom, zou ze dit al kennen? of ik kijk soms ff op het al eens besproken is :-)
    leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, Gina. Ik zou bijna mijn adres geven zodat je onbekende dropjes kunt opsturen. Nou zal ik je in alle eerlijkheid bekennen dat mijn bureaula inmiddels vol ligt met nog-te-bloggen-dropjes en dat ik mezelf óók moet afremmen in aankoop...

    BeantwoordenVerwijderen