donderdag 9 september 2010

Nieuw: Italiano, gevaarlijk lekker

4 opmerkingen:

  1. Ha,

    Mooie blog pagina!

    Ik heb een vraag over Italiano.
    Ik kocht vandaag 5 rollen, 2 ervan waren de Italiano L'Originale, maar de andere 3 heten wel Italiano maar er staat geen L'Originale op de verpakking. Ook de font is anders en het logo is kleiner dan op het origineel.

    De 3 niet originelen hebben als produktieadres Leaf Holland b.v.
    Ik heb op je site hier gelezen dat Leaf Holland de rechten van Italiano heeft sinds 1990. Desalniettemin snap ik niet dat er nu twee verschillende soorten parallel op de markt zijn gebracht.

    Weet jij misschien meer?

    Gr,
    Max.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb 2 vergelijkende foto's voor je gemaakt, zodat je kunt zien dat het 'echt' waar is :)

    Ik geef je de links als urls hier:

    http://dbarteam.net/upload/files/259c1bf38619986cb0194fb02095ba3fca391ec3.jpg

    en

    http://dbarteam.net/upload/files/55d7d8f85bc7b845f32e6d9f6d73316f19720b70.jpg

    de ingredienten zijn nagenoeg hetzelfde, alleen zit in de originele anijsolie en in de 'niet originele' niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Patrese: Volgens mij, maar ik ben maar een leek, is Italiano zijn assortiment aan het uitbreiden. Wat begon met de maffiadrop en mogelijkerwijs willen ze hun gouden ouden rol in hetzelfde concept opnemen..

    BeantwoordenVerwijderen